Foto Sherry Ibrahim Bergambar Dengan Bekas Kekasih Ashraf Muslim Curi Perhatian Netizen

Hanya kerana memuat naik foto beliau bergambar bersama bekas kekasihnya, Ashraf Muslim ketika menghadiri  Malam Gala Filem Syurga Yang Tak Dirindukan 2 , ruangan Instagram Sherry Ibrahim dibanjiri dengan pelbagai komen tentang mereka berdua. Jelas sekali, tindakan beliau bergambar dengan bekas kekasihnya itu menarik perhatian ramai.

Menurut Sherry, mereka sudah saling bermaafan dan tidak salah untuk mereka berkawan. Sebelum ini, Sherry dan Ashraf sudah beberapa kali terserempak di acara hiburan tetapi sekadar bertanya khabar dan bertegur sapa sahaja.

Tambah Sherry, beliau juga tidak mempunyai sebarang masalah sekiranya ditawarkan untuk berlakon dengan Ashraf.

Kami sudah saling bermaafan dan tak salah untuk kami bersahabat. Rasa janggal itu memang ada apabila terserempak dengannya. Kali terakhir kami bergambar bersama adalah kira-kira lapan tahun lalu.

Saya dan Ashraf bekerja secara profesional. Kalau ada tawaran untuk kami bergandingan, tak menjadi masalah kerana saya akan jalankan tugas saya sebagai pelakon. Skrip pun perlulah sesuai dengan penampilan saya dan dia kini adalah suami orang.

Masing-masing sudah move on dan mempunyai kehidupan sendiri sekarang. Bak kata Sherry, apa salahnya untuk mereka berkawan. Perkara lalu jangan dikenang lagi. (harian metro)