Latest News

3 Selebriti Wanita yang Tampak Lebih Muda Berbanding Usia Sebenar Mereka

Kecantikan adalah hak milik setiap insan terutamanya wanita. Tak pernah lagi Abang Nara jumpa mana-mana wanita yang tak mahu tampil jelita, menawan dan muda. Semuanya kalau boleh nak wajah mereka tampak lebih muda berbanding usia sebenar. Dalam dunia hiburan tanah air, Abang Nara perhatikan ada 3 selebriti wanita sentiasa nampak awet muda daripada dulu sehinggalah sekarang.

1. Rozita Che Wan

Che Ta bagi Abang Nara adalah contoh terbaik bahawa kita masih boleh tampak muda dan bergaya walaupun usia sudah mencecah 40-an. Abang Nara percaya mereka yang tak mengenali Che Ta confirm akan ingat yang isteri Zain Saidin ini baru berusia awal 30-an. Cun melecun kalah anak dara. Kulit wajahnya pun mulus, berseri-seri dan tak ada sebarang kedutan.

2. Nora Danish

Nora Danish ini sejak dari awal kemunculannya sehingga ke hari ini tetap muka nampak macam budak baru habis SPM. Comel lote, cute mute, dan tak dimamah usia langsung padahal dah pun berusia 34 tahun. Kalau suruh foreigner teka umur Nora Danish silap-silap ada yang cakap baru 21 tahun.

3. Erra Fazira

Telah pun berusia 42 tahun, Erra Fazira masih mengekalkan keeleganan, kecantikan dan kejelitaan wajahnya sehingga ke hari ini. Ibu kepada seorang anak ini menjadi idola kepada ramai ibu-ibu di luar sana yang mahu mengekalkan penampilan jelita. Kalau tengok muka Erra Fazira masa awal kemunculannya sebagai pemenang Miss Malaysia, memang tak banyak yang berubah. Still look young sehingga ke hari.

Dengan kecanggihan teknologi dan lambakan produk kecantikan di pasaran pada masa ini, memang mudah untuk kaum Hawa mengekalkan kejelitaan dan terus tampak muda.